Door het stoppen van 2 ijssalons in Reuver en Swalmen, is er tussen Steyl en Roermond geen enkele ijssalon meer.
De IJsmannetjes gaan proberen om dat gat gedeeltelijk op te vangen: iedere vrijdagmiddag staan we voortaan met een ijskar op de markt in Reuver.
Op de eerste dag heeft L1 daar meteen een mooi item over gemaakt
NL
DE
EN