De laatste week voor de zomervakantie is voor ijscomannen traditioneel altijd heel erg druk. En dus heel erg hard werken.
Dit jaar was extra zwaar omdat we ook nog 2 dagen hadden met temperaturen van 37 graden. Maar nu we er op terug kijken, kunnen we weer trots zijn. En waar hebben we allemaal ijs mogen scheppen:
- 7 bedrijfsfeestjes
- 20 scholen
- 3 zorginstellingen en ziekenhuizen
- 4 particuliere feesten
- 2 bedrijven in het kader van een marketingaktie
Op vrijdag hadden we zelfs alles wat we hadden in bedrijf: 3 ijscofietsen, de IJsbeer, onze zorgkar en de ijsvitrine.
NL
DE
EN